sagakveTilo procesSi CarTulobis rubrika
ააშედეგები
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
აქტიური მონაწილეობა
|
არ არის ჩართული
|
პერიოდულად ერთვება, მაგრამ არანაყოფიერად
|
აქტიურია, მაგრამ მნიშვნელოვანი წვლილი ვერ შეაქვს
|
აქტიურია კონსტრუქციული და შეაქვს დიდი წვლილი
|
აზრების დამოუკიდებლად გამოთქმა
|
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
გამოთქვამს საკუთარ აზრებს, მაგრამ ზოგჯერ აკლია დამაჯერებლობა
|
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, დამაჯერებელი, არგუმენტირებული
|
კონცენტრირება სამუშაოზე
|
ვერ ახერხებს კონცენტრირებას
|
ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ ხშირად ეფანტება გონება
|
ძირითადად კონცენტრირებულია სამუშაოზე
|
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე
|
სხვისი აზრების მოსმენა და პატივისცემა
|
არ უსმენს სხვების აზრებს, აწყვეტინებს
|
ყოველთვის არ უსმენს სხვების აზრებს ან უსმენს, მაგრამ აქვს არაადეკვატური რეაქციები
|
უსმენს სხვების აზრებს და ცდილობს იყოს კორექტული
|
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრებს, აანალიზებს და კორექტულია
|
საბოლოო შეფასება :
ქულათა ჯამი გაყოფილი 4-ზე
|
saklaso samuSaos Sefasebis rubrika
კრიტერიუმი
|
დაბალი
1–4
|
საშუალო
5–6
|
კარგი
7–8
|
საუკეთესო
9–10
|
ჩართულობა
|
არაა ჩართული
|
ნაწილობრივადაა ჩართული
|
სრულყოფილადაა ჩართული
|
ჩართულია და თანამშრომლობს კლასთან
|
ორგანიზებულობა
|
არ აქვს სასკოლო ნივთები და არც ცდილობს მოიძიოს
|
აქვს ნივთები და არ იყენებს
|
ნივთები აქვს და ნაწილობრივ იყენებს
|
მოწესრიგებულია და სხვებსაც ეხმარება
|
წვდომა
|
არ/ვერ გაიგო
|
გაიგო ზერელედ/
ნაწილობრივ
|
კარგად გაიგო.
(გაგება-გამოყენება)
|
სრულყოფილად გაიგო და გაუჩნდა დამოკიდებულება
(ანალიზი-სინთეზი)
|
პრეზენტირება
|
არ/ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
|
გადმოსცემს სხვისი დახმარებით,უჭირს არგუმენტირება
|
შეუძლია ცოდნის დემონსტრირება არგუმენტირებულად
|
ორიგინალურად, არგუმენტირებულად ლიმიტირებულად წარმოაჩენს პრეზენტაციას
|
საბოლოო შეფასება : ქულათა ჯამი გაყოფილი 4-ზე
|
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
1–4
|
საშუალო
5–6
|
კარგი
7–8
|
საუკეთესო
9–10
|
პრეზენტაციის
ვიზუალური ნაწილი
|
მოუწუსრიგებელია/ არ შეესაბამება შინაარსს
|
მოწესრიგებულია, ვიზუალური მასალა ნაკლებად შეესაბამება შინაარსს
|
მეტ-ნაკლებად მოწესრიგებულია, ზოგადად შეესაბამება პრეზენტაციის შინაარსს
|
მოწესრიგებულია, შეესაბამება პრეზენტაციის შინაარსს
|
ორიგინალობა
|
დასტურდება პლაგიატის ელემენტები
|
მინიმალურად ორიგინალურია
|
საკმარისად ორიგინალურია
|
მთლიანად ორიგინალურია
|
დავალებასთან შეესაბამისობა
|
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას
|
მიყვება ინსტრუქციათაგან მხოლოდ ზოგიერთს
|
მიყვება ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგი შეუსაბამოა
|
ყველა ინსტრუქცია გათვალისწინებულია, დავალება სრულყოფილად არის შესრულებული
|
მთლიანი შთაბეჭდილება
|
მიზანი არ არის მიღწეული, ან მოთხოვნების უმრავლესობა არ არის გათვალისწინებული
|
მინიმალურად არის მიღწეული დასახული მიზანი, გათვალისწინებულია ზოგიერთი მოთხოვნა
|
მიღწეულია გარკვეული მიზანი. მოთხოვნა, ზოგადად გათვალისწინებულია
|
ყველა მიზანი სრულად არის მიღწეული
|
საბოლოო შეფასება : ქულათა ჯამი გაყოფილი 4-ზე
|
Semajamebeli samuSaos Sefasebis kriteriumebi
1 qula _ testis swori pasuxis arCevis SemTxvevaSi;
|
0.5 qula _testis ganmeorebiTi pasuxis arCevis SemTxvevaSi;
|
1 qula _kiTxvaze
srulyofili pasuxis gacemis SemTxvevaSi;
|
0.5 qula _ kiTxvaze pasuxis nawilobriv gacemis SemTxvevaSi;
|
No comments:
Post a Comment